imgloader
Search Popup Default
Mobile X

Αποστολές & Επιστροφές

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ: 

Αποστολές μέσω ELTA COURIER

Όλες οι αποστολές πραγματοποιούνται με ELTA COURIER εντός 1-3 εργάσιμων ημερών, εφόσον τα εμπορεύματα υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα. Η αποστολή πραγματοποιείται στη διεύθυνση που  έχει δηλωθεί από τον πελάτη κατά τη διαδικασία της παραγγελίας του.

Η χρέωση γίνεται με βάση το βάρος της παραγγελίας και βαραίνει τον πελάτη.

 

Κόστος αποστολών
Βάρος Κόστος
Έως 2 Κιλά7,00*
Επιπλέον Βάρος 1,00€/κιλο*

 

 

Αποστολές με Μεταφορική Εταιρεία

Για αποστολές αντικειμένων αυξημένου όγκου ή/και βάρους είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν υπηρεσίες από μεταφορική εταιρεία. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος και οι  λεπτομέρειες της αποστολής καθορίζονται σε συνεννόηση και με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη. 

 

Παραλαβή από το κατάστημα

Παρέχεται η δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας σας από το κατάστημα της KTM Πάτρας, εντός του ωραρίου που αυτό λειτουργεί.

  • Η παραγγελία παραμένει στο κατάστημα για 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία ειδοποίησης προς τον πελάτη για την παραλαβή της.
  • Μετά από αυτό το χρονικό διάστημα η παραγγελία θα ακυρώνεται και δεν θα επιστρέφεται στον πελάτη οποιαδήποτε πληρωμή/προκαταβολή έχει ήδη καταβληθεί.
  • Εξαιρούνται περιπτώσεις ανωτέρας βίας, όπως (ασθένεια, απουσία, κλπ.)  για τις οποίες θα πρέπει να υπάρχει συνεννόηση μεταξύ του πελάτη και του καταστήματος για τον ορισμό νέας ημερομηνίας για την παραλαβή της παραγγελίας του.

                                                                                       

Πιθανές πρόσθετες χρεώσεις:

  • Η πληρωμή με αντικαταβολή χρεώνεται με επιπλέον 4,00€ στο κόστος αποστολής.
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε παράδοση Σάββατο θα πρέπει να το δηλώσετε κατά τη διάρκεια της παραγγελίας σας. Η επιπλέον χρέωση για παράδοση Σάββατο είναι 5,00 €.
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε παράδοση σε συγκεκριμένη ώρα, θα πρέπει να το δηλώσετε κατά τη διάρκεια της παραγγελίας σας. Η επιπλέον χρέωση για την υπηρεσία είναι 5,00 €.

 *  Όλες οι παραπάνω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%

 

 ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ: 

 H KTM Πάτρας μπορεί να αντικαταστήσει προϊόν που παραλήφθηκε από τον πελάτη και είναι ελαττωματικό σύμφωνα με την κρίση και τις προδιαγραφές του κατασκευαστή του. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει το κατάστημα εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του ελαττωματικού προϊόντος.

Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος στην έδρα μας βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Στην περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό, η ΚΤΜ Πάτρας αντικαθιστά το προϊόν με νέο, καλύπτοντας τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος στον πελάτη, ενώ επιστρέφει τα έξοδα που κατέβαλε ο πελάτης για την αποστολή του ελαττωματικού προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό που αυτός θα υποδείξει.

Ο πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή των χρημάτων του εάν δεν επιθυμεί να αντικατασταθεί το ελαττωματικό προϊόν.

Ο πελάτης δεν έχει δικαίωμα επιστροφής χρημάτων στην περίπτωση που το προϊόν της παραγγελίας του αποτελεί παραγγελία σε Προμηθευτή του εξωτερικού. Σε αυτή την περίπτωση παρέχεται υποχρεωτική αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος.

Οι επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων γίνονται αποκλειστικά με ELTA COURIER ή με παράδοση από τον πελάτη στο κατάστημα.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ

Α. Οδηγίες για την επιστροφή προϊόντος λόγω υπαιτιότητας του Καταστήματος/Προμηθευτή

Στην περίπτωση κατά την οποία έχει πραγματοποιηθεί εσφαλμένη παράδοση προϊόντος, η οποία οφείλεται είτε σε λάθος παραγγελία εκ μέρους της ΚΤΜ Πάτρας, είτε σε λάθος αποστολή από τον Προμηθευτή και το προϊόν δεν ταιριάζει στη μοτοσυκλέτα του πελάτη ή στον ίδιο, τότε πρέπει να ακολουθηθεί η παρακάτω διαδικασία:

  1. Ο πελάτης επικοινωνεί ΑΜΕΣΑ με το κατάστημα και αναφέρει το πρόβλημα
  2. Σε καμία  περίπτωση δεν προσπαθεί να ταιριάξει το προϊόν στη μοτοσυκλέτα του ή στον ίδιο, μετατρέποντας ή αλλάζοντας το
  3. Ειδικότερα για περιπτώσεις ανταλλακτικών ή αξεσουάρ μοτοσυκλέτας επικοινωνεί με το Τμήμα Ανταλλακτικών της ΚΤΜ Πάτρας για τον έλεγχο συμβατότητας του προϊόντος
  4. Διατηρεί την αυθεντική συσκευασία αποστολής και οφείλει να παραδώσει το προϊόν σε εργοστασιακή κατάσταση (καινούργιο και αχρησιμοποίητο)

 

Σε οποιαδήποτε διαφορετική περίπτωση η επιστροφή του προϊόντος δεν θα γίνεται αποδεκτή, καθώς αυτό δεν θα είναι δυνατόν να επιστραφεί στον Προμηθευτή του.

 

Β. Οδηγίες για την επιστροφή προϊόντος λόγω υπαιτιότητας του Πελάτη

Στην περίπτωση επιλογής από τον πελάτη μη συμβατού με τον ίδιο προϊόντος (πχ. λάθος μέγεθος σε ρουχισμό, εξοπλισμό αναβάτη, κράνος, κλπ.), ή μη συμβατού με τη μοτοσυκλέτα του εξοπλισμού (πχ. σέλλα, ζελατίνα, βαλίτσες, κλπ), υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής του προϊόντος και αλλαγής του με το σωστό.

Τα έξοδα επιστροφής του μη συμβατού και της αποστολής του νέου προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη.

Η ΚΤΜ Πάτρας προσφέρει μέσω της ELTACOURIER την υπηρεσία Επιστροφή-Επαναποστολή με συνολικό κόστος που ξεκινά από τα 14€ και αυξάνει ανάλογα με το βάρος του προϊόντος.

Στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να χρησιμοποιήσει την παραπάνω υπηρεσία, επικοινωνεί με το κατάστημα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και συνεννοείται για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας.

 

Στις περιπτώσεις προϊόντων για τα οποία έχει γίνει ειδική παραγγελία (πχ. για  ιδιαίτερα μεγέθη σε ρουχισμό ή κράνη) ή για προϊόντα τα οποία παρέχονται από τον Προμηθευτή τους μόνο κατόπιν παραγγελίας, δεν γίνονται δεκτές επιστροφές.

 

Γ. Διευκρίνηση για προϊόντα αποκλειστικά κατόπιν παραγγελίας στον Προμηθευτή

Στην περίπτωση που ο πελάτης έχει παραγγείλει προϊόν, το οποίο παρέχεται από τον Προμηθευτή αποκλειστικά μόνο κατόπιν παραγγελίας και δεν επιθυμεί να το παραλάβει, το χρηματικό ποσό που έχει προκαταβάλει για την έναρξη της παραγγελίας του δεν επιστρέφεται.

 

Δ. Διευκρίνηση για προϊόντα τα οποία δεν παραλαμβάνονται από τον πελάτη

Στην περίπτωση που ο πελάτης έχει παραγγείλει προϊόντα με την μέθοδο της αντικαταβολής και δεν παραλάβει την παραγγελία του χωρίς προηγουμένως να έχει ενημερώσει το κατάστημα τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είναι δυνατόν να χρεωθεί το κόστος των μεταφορικών για τα προϊόντα που δεν παρέλαβε σε επόμενη παραγγελία του.

 

Ε. Έλεγχος Αποστολής

Στη ΚΤΜ Πάτρας είμαστε σίγουροι ότι χρησιμοποιούμε την καλύτερη δυνατή συσκευασία για να φτάσουν στον πελάτη τα προϊόντα μας στην καλύτερη κατάσταση.

Παρόλα αυτά, κάποιες φορές παρουσιάζονται προβλήματα στη μεταφορά τους και θα ήταν σωστό να επισημάνουμε κάποια πράγματα:

  • Πριν παραλάβετε και υπογράψτε για την παραλαβή των προϊόντων σας, ελέγξτε τη συσκευασία που παραλαμβάνετε.
  • Στην  περίπτωση που αντιληφθείτε ότι η συσκευασία είναι κακοποιημένη ή σκισμένη σε ένα ή παραπάνω σημεία, θα πρέπει να ανοίξετε το δέμα σας παρουσία του μεταφορέα/courier και να προβείτε  σε έλεγχο των προϊόντων.
  • Εάν αντιληφθείτε φθορά ή ζημία στα προϊόντα, ενημερώνετε τον μεταφορέα/courier και υπογράφετε την απόδειξη παραλαβής "με επιφύλαξη".
  • Ενημερώνετε το κατάστημα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για το συγκεκριμένο ζήτημα, αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας, τον αριθμό της αποστολής που παραλάβατε και φωτογραφίες της ζημιάς.

Ακολουθώντας την παραπάνω διαδικασία αποκτάτε το δικαίωμα να ζητήσετε αποζημίωση για τα φθαρμένα/κατεστραμμένα προϊόντα της παραγγελίας σας. Σε αντίθετη περίπτωση είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποδειχθεί η ευθύνη της μεταφορικής εταιρείας/courier.

 

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ & ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ:

Η υπαναχώρηση ή ακύρωση μέρους ή του συνόλου μίας παραγγελίας είναι εφικτή εφόσον αυτή εμπίπτει στις περιπτώσεις που αναφέρονται αναλυτικά, στην ενότητα Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτηκαιΕξαιρέσεις από την υπαναχώρηση των ΟΡΩΝ ΧΡΗΣΗΣ, της ιστοσελίδας μας www.ktmpatras.gr.

 

 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

Η πολιτική της εταιρείας μας σχετικά με τις επιστροφές, υπαναχωρήσεις ή ακυρώσεις παραγγελιών και προϊόντων, παρουσιάζονται αναλυτικά στην ενότητα ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ των ΟΡΩΝ ΧΡΗΣΗΣ  στην ιστοσελίδα μας, www.ktmpatras.gr.